De Digitale Groothandel

De snelle mondiale digitalisering vraagt van iedere ketenpartner, en dus ook van jouw groothandel, continue innovatie, specialisatie en procesefficiency. Hét vraagstuk in deze dynamiek: hoe ga jij om met data?

We zien dat data een steeds centralere positie neemt in het applicatielandschap van de groothandel. Data moet bij elkaar worden gebracht en ook weer makkelijk beschikbaar komen om systemen en processen in de keten te voeden.

De traditionele processen rondom datacollectie, -beheer en -distributie veranderen snel. Ze vragen nieuwe vaardigheden die vaak nog in onvoldoende mate aanwezig zijn binnen jouw organisatie. Gelukkig kunnen wij helpen.

Eerste stap: strategievorming

In de zoektocht naar kostenefficiency en concurrentievoordeel wordt nogal eens gekozen voor nieuwe technologie, zonder rekening te houden met de strategie. Of beter gezegd: zonder je strategie tegen het licht te houden van een nieuwe digitale werkelijkheid.

Eerste stap: strategievorming

Jeroen Philippi
Jeroen Philippi
Verkoop & marketing

“Zorg voor een succesvolle transformatie door een stip aan de horizon te zetten. Ga altijd met de juiste bagage op weg naar je doel. Anticipeer en zorg voor tussentijdse successen. Dat geeft binnen organisaties acceptatie en enthousiasme voor de volgende stap.”

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte en abonneer op onze mailpost en blogs

Formulier